Segona promociĂł d’estudiants del CFGM de TCAI de l’Escola Santapau-PIFMA implementa el APS “Metamorfosi: d’eruga a papallona” amb joves de l’Escola Aloma
La segona promociĂł de Tècnics en Cures Auxiliars d’Infermeria (TCAI) de l’Escola SantaPau-PIFMA, com a part del seu projecte d’Aprenentatge Servei vinculat al crèdit de sĂ­ntesi, ha impartit un taller de Consells de Salut durant la pubertat. Aquest estava dirigit als/les estudiants de segon i tercer de l’ESO de l’Escola Aloma, tambĂ© ubicada a la ciutat de Barcelona.
Mitjançant jocs i tallers, els/les estudiants de TCAI i els/les joves assistents al curs han pogut treballar, de manera propera i des d’una perspectiva de gènere, el que implica aquesta etapa de la vida i la importància d’una adient higiene i hàbits de vida saludables.