Aquesta circular pretén establir les bases del curs 24-25. L’escola garantirà que tot l’alumnat pugui tenir accés a l’educació en condicions d’equitat. Us facilitem les informacions fonamentals a tenir en compte.

Calendari i horari escolar

1. Inici de curs: 9 setembre 2024

L’hora d’inici a totes les etapes és a les 9h. Exceptuant 2n, 3r i 4t d’ESO que entren a les 10h. La sortida de les etapes d’infantil i primària serà l’habitual del curs. L’alumnat de l’ESO sortirà a les 12h i no tornaran a la tarda.

1. Final de curs 20 de juny 2025:
    • Les classes finalitzaran a les 13:00 h. (l’alumnat de menjador acabarà a les 15h), exceptuant ESO que acaba a les 13h.
  2. Dies festius i períodes vacacionals:

Períodes vacacionals:

• Nadal: del 21 de desembre de 2024 al 7 de gener de 2025, ambdós inclosos. El dia 21 sortiran a les 13h, l’alumnat de menjador acabarà a les 15h, exceptuant ESO que sortirà a les 13h.
      • Setmana Santa: del 12 d´abril al 21 d’abril de 2025, ambdós inclosos. El dia 11 d’abril, l’alumnat sortirà en l’horari habitual, a les 17h.

entrades i sortides*Dimecres i divendres: 8-14:15h. Durant setembre i juny l’horari d’entrada dels alumnes de l’ESO serà a les 9h.

Aquest servei funcionarà de 8 a 8:45 h.

Reunió General Família-Escola

A les reunions generals es presentarà la gestió i organització del curs i cicle d’on es troba l’alumnat. Les situacions personals es tracten amb el tutor/a una vegada començat el curs atès que ja s’ha fet el traspàs d’informació.

reunions familia escola

Equip docent. Tutories

Ed. Infantil

• I3 M. Luz Gámez i Marina Ortega
  • I4: Ariadna Jordán
  • I5: Cristina Moreno

Cicle Inicial

• 1r. EP: Carmen López i Luisa Pérez
  • 2n. EP: Sandra Pérez Cicle Mitjà
  • 3r. EP: Cristina Martínez
  • 4t. EP: Daniel Cantero Cicle Superior
  • 5è. EP: Miguel de Castro
  • 6è. EP: Gemma Almuzara

ESO

• 1r: Tere Blanco
  • 2n: Mª José Olmo
  • 3r: Marta Orriols
  • 4t: Toni Bolós

Serveis del Centre

✓ Permanència: Aquest servei funcionarà de 8 a 8:45 h.

✓ Servei de menjador: El servei de menjador s’iniciarà el mateix dia que comença el curs. El preu de menjador fix mensual és de 152 € al mes. L’esmentada quantitat està calculada en relació al nombre de dies lectius (177) i dividida entre els mesos escolars. El preu del dia de servei de menjador esporàdic és de 11€.

L’alumnat que faci ús d’aquests serveis (permanència o menjador) de manera fixa de setembre a juny, ho haurà de comunicar per mitjà d’aquest Google Formulari*:

*Aquest formulari estarà actiu fins el 31 d’agost per aquelles famílies que haguessin de fer-ne ús. L’alumnat que no estigui inscrit quedarà exclòs d’aquest servei i haureu de venir a recollir-lo, sense cap excepció.

Activitats Extraescolars

Podeu consultar el llistats d’activitats extraescolars a la web de l’escola, àrea famílies. Al mateix apartat tindreu el Google formulari per poder formalitzar la inscripció. Que estarà actiu fins el 31 d’agost per aquelles famílies que haguessin de fer-ne ús.

KEK73HgugqbOs-xKi6w/viewform?usp=sf_link

Llibres i vestuari

✓ Vestuari del centre:

• Bata
  • Xandall (Equip d’educació física i esport, d’estiu i d’hivern):

✓ Venda de vestuari i llibres de text:

• El vestuari: Es podrà adquirir els dies: 4 i 5 de setembre de 9:30 a 12:30 h i de 15:00 a 16:30 h. Serà imprescindible portar el full de comanda emplenat (el trobareu a la web de l’escola, àrea família). S’entregarà a l’edifici d’ESO accedint per la porta del carrer Torrent de Can Piquer.
  • Els llibres es podran recollir els dies: 17 i 18 de juliol o el 4 I 5 de setembre de 9:30 a 12:30 h i de 15:00 a 16:30 h.

El dia per fer reclamacions dels llibres serà el 12 de setembre de 17 a 18h (edifici ESO C/Torrent de Can Piquer).

• El material escolar que ha de portar l’alumnat des de 3r fins a 6è de primària el trobareu a l’espai de “material escolar” dins de l’àrea famílies” a la pàgina web del centre, aquí. Pel que fa al material de l ́alumnat de secundària, els tutors/es informaran del necessari els primers dies de classe.

L’entrega dels llibres i vestuari es farà sense bosses de plàstic com a mesura sostenible, per aquest motiu, haureu de portar per a la vostra comoditat una bossa reutilitzable. Tot s’haurà d’abonar al moment de la recollida.

Lliurament de notes

lliurament de notes

Comunicacions Família-Escola

Totes les comunicacions de l’escola vers les famílies i viceversa es realitzaran per mitjà de la plataforma CLICKEDU: avaluacions, tutories, autoritzacions diverses, justificants de faltes d’assistència, menjador altern…
La plataforma Clickedu és un mitjà de notificació entre escola-família. En cap cas és un xat de conversa. Preguem respecteu l’horari lectiu i de treball per fer consultes i els docents respondran tan avisat com sigui possible.

US DESITGEM UN BON ESTIU!!
L’EQUIP DIRECTIU.